ویژگی های یک کافه خوب

مشتریان به عناصر و خدمات مختلفی که کافی شاپ ها ارائه می دهند، جذب می شوند. عوامل مرتبط با آن، خلق و خو، محیط و موقعیت کافه ها هستند. در ادامه، ویژگی های یک کافه خوب و برخی از مهم ترین چیزهایی که سبب جذب مشتری می شوند، بازگو می کنیم.

برترین ویژگی هایی که یک کافه را جذاب می کنند

اولین انتخاب هر کسی کافه ای با غذاهای لذیذ، قهوه عالی و فضایی دلپذیر است. شاید این کلمات به نظر ساده برسند اما در حقیقت، ایجاد چنین مکانی کمی سخت است. حتی اگر کافه ها با غذای خود جادو ایجاد کنند، باز هم باید محیط خود را درست کنند.

خود را در کافه مورد علاقه خود تصور کنید. جایی که نورهای آرامش بخش، موسیقی و محیطی دلپذیر وجود دارد. اگر این چیز ها باعث می شود به این فکر کنید که چه چیزی یک کافه و رستوران را جذاب می کند، به پیشنهادات زیر نگاه کنید:

۱.موقعیت مکانی کافه

اولین و مهم ترین عنصری که به جذابیت کافه کمک می کند، موقعیت مکانی آن است. مشتریان معمولا کافی شاپ هایی را ترجیح می دهند که نزدیک به شهر اصلی باشند. علاوه بر این، کافه ها در مناطق مسکونی، مشتریان بیشتری را جذب می کنند و گاهی اوقات مشخص می شود بازدید کنندگان روزانه کافه نیز هستند.

۲.دکوراسیون دیوار

دومین چیزی که توجه افراد را به خود جلب می کند، دکوراسیون دیوار است. امروزه ایده های زیادی برای زیبا و جذاب کردن آن وجود دارد. کافه ها موضوع خود را از طریق چهار دیوار به تصویر می کشند. آن را از طریق هنرهای زیبا و سایر مواد صنایع دستی روی دیوار ها نشان می دهند تا فضای داخلی کافی شاپ را جذاب کنند.

۳.صندلی راحت

اگر مشتری صندلی کافه را زیبا و راحت بداند، احتمال بازگشتش ده برابر بیشتر می شود. بنابراین فضای کافه که دارای صندلی های راحت، میز های گرد و غیره است، یکی از ضروری ترین عواملیست که به جذابیت کافه کمک می کند. علاوه بر این، ارائه اقلام ضروری مانند قاشق، سس، منوها و دستمال روی میز، چیزهای اضافی هستند که محیط کافه را بهبود می بخشد.

۴.طرح روشنایی

فنجان قهوه مورد علاقه خود و چند کوکی خوشمزه را با نورپردازی عالی و موسیقی آرامش بخش تصور کنید. مطمئنا جذاب به نظر می رسد و این نشان دهنده اهمیت نور کافیست. اکثر کافه ها مناطقی با نور های روشن و رنگارنگ را برای ترغیب مشتریان به گرفتن عکس های سلفی در نظر گرفته اند. پس از آن در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود و به عنوان نوعی تبلیغات نیز برای کافه ها تلقی می شود.

همچنین، این کافه ها چندین تکنیک برای روشن کردن هر قسمت از کافی شاپ خود ارائه می دهند. میزهای مرکزی با شمع های کوچک یا چراغ های LED از جمله آن ها هستند. شاید برخی از افراد این ویژگی ها را صرفا لوازم جانبی بدانند اما این ویژگی ها هستند که یک کافه جذاب را از دیگران متمایز می کنند.

۵.منو و مهمان نوازی

منویی که تمام اقلام لذیذی را که کافی شاپ با عشق ارائه می دهد فهرست می کند، جایی است که اکنون جذابیت کافه خود را نشان می دهد. منوی عالی، طعم های مختلف قهوه را با اقلام استاندارد ترکیب می کند تا برای مصرف کنندگانی که از سلامتی آگاه هستند، بدون قند باشد. با افزودن یک صفت و یک نام متمایز، می توان نام غذاها را جذاب تر و جلب توجه کرد.

مرحله بعدی، ارائه منو پس از تهیه به بازدید کنندگان است. اینجا گرمای کافه به نمایش گذاشته شده و مشتریان بیشتری را به خود جذب می کند. حتی اگر غذاهایی که کافه سرو می کند خوب باشد اما سرویس دهی مناسب نباشد، به کل شهرت کافه لطمه می زند. بنابراین، کافه داران مراقب هستند تا بهترین خدمات پذیرایی را به مشتریان خود ارائه دهند. این توجه و جذابیت، باعث جذب تعداد بیشتری از مهمانان به کافه می شود.

ویژگی های یک کافه خوب -کافی شاپ - coffe shop

۵ چیزی که مشتریان شما واقعا در یک کافه می خواهند

طعم قهوه

مهم ترین عامل تاثیر گذار، طعم و قدرت قهوه ای است که می فروشید. اگر به روند قهوه در طول زمان نگاه کنیم، منصفانه است که بگوییم ما اکنون طعم بسیار پیچیده تری برای قهوه خوب ایجاد کرده ایم.

با انواع قهوه آشنا شوید : تفاوت انواع قهوه در چیست

کیفیت قهوه

نه چندان دور از فاکتور اصلی تاثیرگذار، مصرف کنندگان، اکنون کیفیت قهوه و سازگاری آن را نیز در نظر می گیرند. برای تولید قهوه با کیفیت بالا، باید روی تجهیزات با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید.

موقعیت مکانی مناسب

با توجه به اینکه وقتی برای اولین بار تصمیم به افتتاح یک کافه گرفتید، موقعیت مکانی نیز عامل مهمی بود که در نظر گرفتید. آماده باشید که نبرد با قهوه نوش های اواسط هفته را در راه رفتن به محل کار شکست دهید. صرفا منطقی نیست که ۳۰ دقیقه در جهت کاملا مخالف با محل کار صبح رانندگی کنید. نگران نباشید، اگر بتوانید سایر عوامل تاثیرگذار دیگر را ارائه دهید، کافه شما همچنان در حال اجراست تا مکان مورد علاقه آخر هفته آن ها باشید.

محیط دلپذیر

بازدید از یک کافه شامل تمام حواس است نه فقط چشایی. هنگامی که مشتریان تمام حواس را به درستی دریافت کنند، از این تجربه لذت برده و دوباره باز خواهند گشت. این شامل مواردی مانند نواختن نوع موسیقی مناسب، مرتب نگه داشتن کافه و تشویق کارکنان خود به ظاهر شدن است. ناگفته نماند، همه چیز به خوردن با چشم بستگی دارد.

خدمات رسانی سریع

“بیا یک قهوه با آرامش بنوشیم”، این فکر خوبی است اما چیزیست که این روزها به ندرت برای آن وقت می گیریم، به خصوص در راه رفتن به محل کار. نتایج نشان می دهد که مردم خواهان خدمات سریع هستند. اینجاست که کافه ها باید مطمئن شوند فرایند هایشان تا حد امکان کارآمد است.

نتیجه

اگر می خواهید بزرگ ترین و جذاب ترین کافی شاپ را درست کنید، باید بدانید که مشتریان دنبال چه چیزی هستند. چه چیزی باعث می شود یک کافه ارزش بازگشت به آن را داشته باشد. طراحی و فضای داخلی جذاب کافه، آن را در میان جمعیت متمایز کرده است. محیط و دکور نیز از عوامل مهمی هستند که تاثیر طولانی مدت بر مشتریان بر جای می گذارند.

در این مطلب، ما درمورد ویژگی های یک کافه خوب که باعث افزایش جذابیت یک کافی شاپ می شوند، شما را راهنمایی کردیم. امیدواریم برایتان مفید بوده باشد. منتظر نظرات و کامنت های شما هستیم.

۵ایده زیبا برای طراحی کافه، چگونه مشتری را مجذوب کنیم؟

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه