۵ایده زیبا برای طراحی کافه، چگونه مشتری را مجذوب کنیم؟

5ایده زیبا برای طراحی کافه

یک کافه برجسته تنها جنبه ای نیست که موفقیت آن را تعیین می کند. همیشه به یاد داشته باشید که دکوراسیون شما تا حد زیادی می تواند رضایت مشتری شما را مشخص کند. در این راستا، ما در این مقاله ۵ایده زیبا برای طراحی کافه و مجذوب کردن مشتری را در اختیارتان قرار می دهیم. با ما همراه باشید.

موقعیت کافه

جایی که کافه شما قرار دارد، اولین چیزی است که در نوع جذب پایگاه مشتری تاثیر دارد. موقعیت کافه شما تعیین می کند که جذب مشتریان جدید چقدر آسان یا دشوار است و چه نوع منویی برای آن ها مفید است. سه نوع مکان اصلی برای یک کافه خوب کارآمد هستند.

موقعیت مکانی یک مرکز خرید

راه اندازی یک کافه که در داخل یک مرکز خرید واقع شده است، نیز یک گزینه عالیست. از آنجایی که همه نوع مردم در تمام طول سال از مراکز خرید بازدید می کنند، شما هرگز به دلیل موقعیت مکانی خود بیکار نخواهید بود.

موقعیت مکانی گوشه ای

کافه ای که در یک نقطه اتصال واقع شده است، به راحتی بازدید کنندگان دفتر را در صبح به خود جذب می کند. کافه شما اولین مغازه در خیابان است و بسیاری از مردم آن را راحت می دانند، به خصوص اگر عجله داشته باشند.

موقعیت مکانی نیمه مسکونی

انتخاب مکانی در یک محله دنج که فقط تعداد کمی رقابت در اطراف آن وجود دارد، اصلا ایده بدی نیست. همیشه بهتر است از جایی که رستوران های زیادی با یکدیگر برای یک نوع مشتری مشابه رقابت می کنند، صرف نظر کنید.

۵ایده برای طراحی کافه زیبا جهت گسترش شکوفایی

مشتریانی که از یک کافه بازدید می کنند، روانشناسی و خلق و خوی متفاوتی نسبت به بازدید کنندگان یک رستوران دارند. این روانشناسی باید در طراحی داخلی کافه مورد استفاده قرار گرفته و منعکس شود. فهرست کاملی از ایده های طراحی زیبایی کافه را بررسی کنیم.

5ایده زیبا برای طراحی کافه

ویژگی های یک کافه خوب

۱.کافه شهری با فضای داخلی مدرن

در اوایل قرن بیستم، دکوراسیون به سبک مدرن به طور فزاینده ای محبوب شد. فرض اصلی این سبک طراحی این است که فرم باید از عملکرد پیروی کند. به این معنی که هر قطعه مبلمان و دکور، باید ساده و دارای یک هدف خاص و کاربردی باشد. علاوه بر این، ایده طراحی داخلی مدرن محبوبیت بیشتری دارد. چون شما سرمایه گذاری بیشتری نمی کنید و در عوض امروزی و جذاب به نظر می رسد.

با رنگ های مشکی و خنثی، مبلمان لاکونیک، گیاهان گلدانی و تصاویر سیاه و سفید، می توانید مینیمالیستی کنید. همچنین می توانید از چوب های گرم رنگ روشن و پنجره های بزرگ استفاده کنید تا کافه خود را غرق نور کنید.

۲.ساختن یک فضای داخلی به سبک صنعتی

سبک صنعتی روز به روز محبوب تر می شود. این باعث صرفه جویی در هزینه شده و ظاهر زیبایی به فضای داخلی می بخشد. شما می توانید کافه خود را با دیوار های آجری اورجینال تزئین کنید. سپس آن ها را با طراحی، رنگ آمیزی یا برجسته کنید. همچنین می توانید از چوبی استفاده کنید که جلوه ای دنج به فضای داخلی شما بدهد. اگر لامپ های صنعتی را در کافه خود آویزان کنید، چشم اندازی خوشایند به کافه شما می دهد.

۳.کافه خود را با فضایی از طبیعت بپوشانید

بیشتر مشتریان ترجیح می دهند وقت خود را با طبیعت سپری کنند. با در نظر گرفتن چنین روانشناسی، می توانید محیطی سبز در کافه خود ایجاد کنید. علاوه بر این، کمک می کند تا فضایی سازگار با محیط زیست، در کافه خود ایجاد کنید. این نوع دیزاین به کاهش هزینه شما کمک می کند و همچنین به راحتی توجه مشتری را به خود جلب می کند.

۴.طعم نوستالژی را با وینتیج داخلی بچشید

این نوع طراحی داخلی، فضایی رمانتیک و دوست داشتنی را به وجود می آورد. دکوراسیون قدیمی (وینتیج) متاثر از گذشته است و ممکن است شامل چندین دهه سبک باشد. دکوراسیون عتیقه، مکمل یک الگو و طراحی ظریف برای ایجاد فضایی قدیمی در کافه شما هستند.

۵.کافه خود را با نورپردازی مناسب، گرم و درخشان کنید

نورپردازی نقش مهمی در ایجاد نوع محیط مناسب، برای مشتریان شما دارد. هم چنین نور می تواند کل فضای کافه شما و هم چنین روحیه مشتری شما را تغییر دهد. شما می توانید از تنظیمات نور پردازی برای ایجاد فضایی شاد، رنگارنگ و دعوت کننده و همچنین برانگیختن علایق مشتریان خود استفاده کنید.

5ایده زیبا برای طراحی کافه

تاثیر طراحی داخلی کافه شیک

بسیار مهم است که نوع مناسب محیط ایجاد شود. کیفیت غذا دیگر تنها معیاری نیست که این روزها کافه یا رستوران براساس آن قضاوت می شود. هر کسی می تواند یک غذای مناسب را در خانه خود بپزد. مردم نه تنها برای یک غذای عالی بلکه برای یک تجربه کلی عالی بیرون می روند.

آیا می دانید که آمار نشان می دهد ۶۰ درصد از کسب و کار های رستوران داری جدید، در سال اول شکست می خورند، زیرا آمادگی کافی برای مدیریت مکان را نداشتند؟ فضای خطا بسیار کم است و نوع فضایی که ایجاد کرده اید نقش مهمی در تصمیم گیری برای موفقیت سرمایه گذاری شما دارد.

به همین دلیل است که صاحبان کافه ها این روزها تمام تلاش خود را می کنند تا مطمئن شوند که طراحی های داخلی کافه هایشان کاملا زرق و برق دار است و به دنبال جذب مشتریان بیشتر است. طراحی داخلی کافه های هیجان انگیز می تواند تفاوت های زیادی را در متمایز کردن شما از رقبای خود ایجاد کند.

چیدمان کافه

چیدمان کافه شما هسته اصلی طراحی داخلی کافه شما را تشکیل می دهد. گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. می توانید به سراغ چیدمان ساده میز و صندلی بروید یا می توانید غرفه نصب کنید. نکته مهمی که باید به خاطر بسپارید، این است که بایستی تعادل ظریفی بین جذابیت و زیبایی چیدمان و جنبه کاربردی آن ایجاد کنید. مثلا فضای راهروی کافی (فضای بین میزها) باید وجود داشته باشد اما نه آنقدر که دور و کسل کننده به نظر برسد.

در این مطلب ما ۵ایده زیبا برای طراحی کافه ارائه کرده و درمورد چگونگی مجذوب کردن مشتری صحبت کردیم. نکات موجود در این مقاله به شما کمک می کند تا کافه خود را مطابق با ترجیحات شخصی خود طراحی کنید. منتظر نظرات و کامنت های شما هستیم.

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه