جذب توریست به رستوران

جذب توریست به رستوران

جذب توریست به هر رستورانی، چه در یک شهر بزرگ یا یک شهر کوچک، به دلیل رقابت بسیار سخت می تواند یک کار مداوم باشد. در این مطلب، به چند ایده برای جذب توریست های خارجی به رستوران خود، اشاره خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

اهمیت جذب کردن توریست ها، نشانه خوبی برای صنعت است. زیرا به این معنیست که غذا همچنان یکی از ارزش های اصلی در سفر است اما همچنین، چالش بزرگی برای هر کسب و کاری درمورد برجسته شدن است. آیا دوست دارید توریست های بیشتری پشت میزهای شما بنشینند؟ متوجه هستیم.

ایده های غلط جذب توریست به رستوران

سرو غذاهای خارجی

فاجعه بار ترین کار ممکن سرو غذاهای خارجی است. اولا هیچ گاه مثل نسخه اصلی که در کشور مربوطه حاضر می شود، نمی شود، دوما به هیچ وجه منطقی نیست که یک فرد از ایسلند به ایران سفر کند تا غذای اروپایی بخورد.

فضای غربی یا جای دیگر

توریست های اروپایی، فضای سبک غربی بهتر از فضای شما دیده اند. پس سعی کنید یک فضای آرام بخش ایرانی یا شرقی درست کنید که از دیدنش لذت ببرند. از موزیک های ایرانی نیز استفاده کنید.

ایده‌های مفید جذب توریست‌ به رستوران

جذب توریست به رستوران

منوی مناسب

مشتری خارجی شما باید منوی مناسب چند زبانه داشته باشد و بدون مشکل غذاها را درک کند و سفارش خود را ثبت کند. منوی QR (بارکد) رس آپ، می تواند به شما در این موضوع بسیار کمک کند. رس آپ با ارائه منوی چند زبانه و پیشرفته، کار توریست های شما را راحت می کند.

شبکه های مجازی

توریست باید با محیط شما در بحث ارتباط گیری راحت باشد. شبکه های مجازی قدرتمندترین راه برای جذب توریست هستند. سعی کنید در فضای مجازی به صورت هدفمند تولید محتوا کنید. از عکس ها و ویدیوهای جذاب برای جذب توجه توریست ها استفاده کنید.

همکاری با ارگان های گردشگری محلی

برقراری همکاری با ارگان‌ های گردشگری محلی می‌ تواند به شما کمک کند تا به عنوان یک مقصد غذا یا رستوران به عنوان یکی از جاذبه‌ های توریستی منطقه شناخته شوید. دریافت اطلاعات درمورد تورها و مسیرهای گردشگری منطقه و ارائه راهنمایی‌ های مرتبط می‌ تواند توریست‌ ها را به رستوران شما هدایت کند.

یک پیشنهاد کوچک که می توانید امتحان کنید: با تاکسی تلفنی هایی که توریست ها را حمل و نقل می کنند، هماهنگ شوید.

رویدادهای محلی و تماشاگری

برگزاری رویدادهای محلی در رستوران شما، می‌ تواند توریست‌ ها را جذب کند. این رویدادها می‌ توانند شامل موسیقی زنده، رقص و نمایش‌ های مرتبط با فرهنگ منطقه شما باشند. این امکان را به توریست‌ ها بدهید که در کنار تجربه یک وعده غذایی خوب، از یک برنامه سرگرم‌ کننده و متنوع هم لذت ببرند.

شرکت در فعالیت های توریستی غذایی

مطمئن شوید که رستوران شما می تواند در اکثر رویدادهایی که در منطقه شما برگزار می شود، برای جذب گردشگران شرکت کند. جشنواره ها به طور کلی، کارگاه های مزه و آشپزی، تعطیلات ملی، تورهای برگزار شده توسط موسسات دولتی و شرکت های خصوصی و غیره. هر اقدامی که در آن رستوران را با فعالیت های توریستی در منطقه خود پیوند دهید، همیشه برای حضور گردشگران پشت میزهای شما، بسیار استراتژیک خواهد بود.

همچنین، شما می توانید از بازی جلوتر باشید، ابتکار عمل را به دست بگیرید، اتحاد ایجاد کنید و از رستوران های دیگر متمایز شوید. برای مثال، می توانید خود را با خطوط هوایی، هتل ها، مراکز فرهنگی، موزه ها و جاذبه های تفریحی مرتبط کنید تا گردشگران بتوانند در نهایت، غذای شما را بخورند. این اساسی ترین ترفند برای رسیدن به این هدف خواهد بود.

جذب توریست به رستوران

جذب توریست ها به رستوران با اینفلوئنسرها

اکنون از محلی ترین معیار به جهانی ترین معیار می رویم. ما یک استراتژی بازاریابی را برجسته می کنیم که بسیار مدرن است و تاثیر فوری دارد. ما درمورد تبلیغ کسب و کار شما در رسانه های اجتماعی اینفلوئنسرها (مخصوصا رسانه های مسافرتی و ماجراجویی) با جامعه بین المللی از فالوورها صحبت می کنیم، به عنوان معیاری که عموما در کوتاه مدت نتیجه می دهد.

چگونه کار می کند؟ هنگامی که یک اینفلوئنسر با بیش از ۱۵K فالوور (برای به حداقل رساندن شما)، محتوایی را منتشر می کند که در آن از یک رستوران لذت می برد، فورا فالوورهای خود را وادار می کند که همین کار را در همان مکان انجام دهند. حال تصور کنید که اینفلوئنسرهای مختلف، با پروفایل ها و جوامع مشابه، رستوران را تبلیغ کنند.

به همین دلیل، ما معتقدیم که در این زمان ها، سرمایه گذاری در این اقدامات برای جذب توریست، یک حرکت بسیار استراتژیک است. چون اگر به درستی انجام شود، قدرتمند عمل می کند.

تخفیف های ویژه

تخفیف هایی را برای توریست ها در نظر بگیرید که دفعه بعد برای سفر، شما را انتخاب کنند. با کارت های استخر که آشنایی دارید؟ می توانید چنین کارت هایی با موضوع رستوران خود درست کنید تا شامل تخفیف باشد و انتخاب چند باره توریست، شما باشید.

مکان مناسب

مکان رستوران، هم برای مشتری های داخلی و هم برای خارجی بحث بسیار مهمی است. پس این مورد مهم را حتما در نظر بگیرید. مطلب بهترین مکان برای راه اندازی رستوران، به شما در این مورد کمک خواهد کرد.

استفاده از مواد “صفر کیلومتر” و تبلیغ آن ها

هر زمان که به سفر می رویم، معمولا بیشتر کنجکاو می شویم که غذاهای محلی را امتحان کنیم تا بین المللی. به این واقعیت اضافه کنید که تعداد زیادی از گردشگران تمایل دارند با وجود سفر، غذای سالم بخورند و مواد دستساز را ترجیح دهند. آنگاه خواهید فهمید که چرا آشپزی با مواد “صفر کیلومتری” و تبلیغ مداوم آن برای جذب توریست ها بسیار ضروری است.

توریست ها یک نوع مشتری بسیار سودآور برای رستوران ها هستند. زیرا آن ها به طورکلی، نسبت به مشتریان محلی درمورد غذاهای محلی کنجکاوتر هستند. همچنین، تمایل بیشتری به پرداخت پول برای آن دارند. با استفاده از این ترفند ها خواهید دید که چگونه رستوران شما مملو از زبان ها، فرهنگ ها و مزایا خواهد بود.

در آخر باید گفت، سعی کنید یک رستوران ۵ ستاره باشید. منتظر نظرات و انتقادهای شما هستیم.

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه