افزایش سود رستوران از طریق خدمات تحویل
خدمات تحویل می تواند برای رستوران و کسب و کار شما بسیار سود آور باشد. ممکن است شما هم به عنوان یک مدیر رستوران از نزدیک شاهد این موضوع باشید. در این مطلب، برای افزایش سود رستوران از طریق خدمات تحویل، چند نکته و استراتژی عملی را ذکر کرده ایم.
مزایای ارائه تحویل
مزایای ارائه خدمات تحویل در رستوران شما فراوان است. از افزایش درآمد گرفته تا دستیابی به مشتریان جدید. ما در عصری زندگی می کنیم که راحتی برای مردم اهمیت دارد. آن ها از اینکه می توانند هنگام هوس کردن غذا در خانه خود سفارش دهند، قدردانی می کنند.
تحویل می تواند با دستیابی به مشتریانی که نمی توانند شخصا از رستوران بازدید کنند، به افزایش فروش کمک کند. هم چنین این پتانسیل را هم دارد که به یک پایگاه مشتری کاملا جدید دست یابد. شما می توانید با داشتن رانندگان تحویل غذا به جای استخدام کارکنان اضافی برای انجام سفارشات، در هزینه های نیروی کار صرفه جویی کنید.
نکاتی برای قیمت گذاری آیتم های منوی تحویل برای افزایش سود
همیشه توجه زیادی برای توسعه منو می شود. به هر حال غذا دلیلی است که مردم به رستوران شما می آیند اما در مورد استراتژی قیمت گذاری غذا چطور؟ قیمت به تنهایی یک عامل تصمیم گیری مهم برای مشتریان در هنگام تحویل است. بنابراین بسیار مهم است که هزینه را به درستی دریافت کنید تا سود نهایی رستورانتان را افزایش دهید.
هنگام قیمت گذاری آیتم های منوی تحویل خود، باید نکات زیر را در نظر بگیرید:
_در نظر گرفتن هزینه مواد تشکیل دهنده
_تنظیم قیمت ها بر اساس تقاضا
_ارائه تخفیف و تبلیغات
_در نظر گرفتن هر رقابتی
_پیگیری هزینه ها و درآمد های خود
استراتژی هایی برای بهبود بهره وری خدمات تحویل
وقتی صحبت از تحویل به میان می آید، یک تجربه غذایی با کیفیت و منسجم برای مشتریان، کمک می کند تا آن ها مشتریان عادی تحویل شما شوند. هم چنین مشتریان برای کارایی ارزش قائل هستند. زمان ایده آل تحویل غذا، ۳۰ الی ۶۰ دقیقه است. پس اگر مشتریان خود را به سرعت تحویل نگیرید، این احتمال زیاد است که آن ها تبدیل به مشتریان رستوران دیگری شوند.
این موضوع مهم است که شما یک رویکرد مشتری محور داشته باشید و خود را جای آن ها قرار دهید. وقتی به استراتژی تحویل خود نگاهی دقیق می اندازید و به حل مشکلاتی می پردازید که می توانند مانع از سفارش مشتریان شوند، شانس بیشتری برای افزایش سود تحویل دارید.
برای بهبود کارایی تحویل و کاهش هزینه ها، استراتژی های زیر را عملی کنید:
_استفاده از آخرین تکنولوژی
_پیاده سازی ردیابی بدون مکث
_نظارت و اندازه گیری
راه هایی برای ترویج خدمات تحویل به مشتریان
ممکن است به نظر چالش برانگیز باشد که در یک بازار شلوغ برجسته شوید اما این نکات می توانند به ارتقای سطح کسب و کار شما کمک کنند:
_از رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام برای نمایش خدمات تحویل غذا استفاده کنید.
_ارسال پیام های مناسب مثل ایمیل های مربوط به تخفیف های تحویل یا تبلیغات
با عمل به نکات و استراتژی هایی که گفته شد، بهتر می توانید در آینده نزدیک سود رستوران خود از طریق خدمات تحویل را افزایش دهید.
منتظر نظرات و کامنت های شما هستیم.
بدون دیدگاه