کد QR و منوی دیجیتال سفارش غذا در رستوران ها و کافه ها

کد QR و منوی دیجیتال سفارش غذا

رستوران ها و کافه ها درحال پیدا کردن و به روزرسانی خود پس از شیوع بیماری کرونا در سرتاسر جهان هستند. با توجه به همه گیری این ویروس طوفانی، هوشمند کردن رستوران ها و کافه ها امری ضروری و هوشمندانه به نظر می رسد. یکی از این کارهای مدرن و هوشمندانه، استفاده از کد QR و منوی دیجیتال در رستوران ها و کافه ها است. در این مطلب، درباره این موضوع صحبت خواهیم کرد.

کد QR و منوی دیجیتال چیست؟

منوی کد QR، یک نوع کد QR قدرتمند است که می تواند هر اسکنر را به صفحه لندینگ سازگار با موبایل برای دسترسی به منوی دیجیتال هدایت کند. پس از اسکن کد QR با گوشی هوشمند یا تبلت، پیوندی روی صفحه نمایش ظاهر می شود.با کلیک روی آن، به یک صفحه وب هدایت می شوید که منوی رستوران یا کافه را نشان می دهد.

از این قسمت، مشتریان می توانند موارد را مرور و انتخاب و در صورت تعاملی بودن منو، سفارشات خود را ثبت کنند. همچنین می توانند هزینه را مستقیما از تلفن خود پرداخت کنند. با این نوآوری، رستوران ها و کافه ها می توانند در هزینه های چاپ صرفه جویی کرده و حتی در صورت کمبود پرسنل، به راحتی کار کنند. همچنین، می توانند راحتی را اضافه کنند، زمان انتظار را کاهش دهند و تجربه کلی رستوران یا کافه را بهبود بخشند.

مزایای کد QR و منوی دیجیتال

به عنوان یک صاحب رستوران یا کافه، افزایش راحتی برای مشتریان شما همیشه در اولویت قرار دارد. آسان بودن مرور و انتخاب از منو، تقریبا به اندازه کیفیت غذا برای اطمینان از تجربه مثبت مشتریان شما مهم است. چندین روند نوظهور فناوری کافه و رستوران، به شما کمک می کند تا خدمات خود را بهبود بخشید و راحتی مشتری را افزایش دهید.

فناوری های استفاده شده در سامانه رس آپ، می تواند برگ برنده ای برای شما رستوران داران و کافه داران در جلب مشتری باشد. با انجام این کار (عضو شدن به خانواده ی بزرگ رس آپ)، خود را در رقابت با سایر رستوران داران و کافه داران جلو بیندازید. همچنین، با تجربه های کسب شده، این نوع تکنولوژی و فناوری به مشتری های کافه و رستورانتان می افزاید.

در ادامه، ما نگاهی عمیق تر به چند مزیت کلیدی استفاده از منوهای کد QR در رستوران ها و کافه ها خواهیم داشت.

کد QR و منوی دیجیتال

قرار دادن کد QR روی میزها

با به کارگیری این روش، مشتری به جای لمس منوهای کاغذی و دیگر منوها می تواند به راحتی گوشی هوشمند خود را روبروی منوی دارای QR قرار دهد. سپس با اسکن آن منو را مشاهده کرده و سفارش خود را ثبت کند. این عمل، بدون نیاز به صدا کردن گارسون انجام می شود.

به این معناست که گارسون لازم نیست نزد مشتری برود تا سفارش او را ثبت کند. همچنین، مشتری می تواند موارد زیادی را مشاهده کند. مانند تصاویر بروز شده هر غذا، مواد افزودنی به کار رفته در تهیه آن و در صورت نیاز سایر جزئیات. این ها شامل موارد و موضوعاتی است که می تواند برای هر مشتری جذاب باشد.

حذف منوی کاغذی و خلاص شدن از هزینه های آن

منوی کاغذی مشکلات زیادی دارد از جمله هزینه های زیادی که برای تهیه آن صرف می شود. ایجاد تغییرات در آن، مستلزم چاپ دوباره، صرف وقت و هزینه های مکرر و زیاد می شود. گارسون نیز در هنگام دریافت سفارش مجبور به ارائه توضیحات اضافی که انرژی و وقت آن ها را می گیرد، هستند.

به روز کردن آسان آیتم های منو

از آنجایی که منوی کد QR شما به صورت دیجیتال میزبانی می شود، به این معنی است که شما می توانید به راحتی آن را با لمس یک دکمه به روز کنید. به عنوان مثال، اگر مواد اولیه خاصی را کم کرده اید و دیگر نمی توانید یک غذای خاص را سرو کنید، به راحتی می توانید آن مورد را از منوی دیجیتال حذف کنید. یا اینکه یک سلب مسئولیت مبنی بر اینکه دیگر در دسترس نیست قرار دهید.

کد QR و منوی دیجیتال

امکان ارسال کد QR به مشتری ها

شما یا مشتری هایتان می توانید این کد را به دیگر مشتریان، دوستان، خانواده و اقوام بفرستید. این کار، این امکان را می دهد که افراد بتوانند هر جایی و هر مکانی مثل خانه یا محل کار و خیلی جاهای دیگر، از منوی هوشمند رستوران یا کافه شما سفارش دهند.

حفظ مشتریان وفادار و همیشگی

با توجه به تحقیق و مطالعات روانشناسی در این زمینه، وقتی شما برای حفظ سلامتی، راحتی و ارائه خدمات بهینه به مشتریان هزینه و برنامه ریزی می کنید، آن ها نیز نسبت به تهیه و استفاده از محصولاتتان مشتاق تر می شوند. آنان تبدیل به مشتری ثابت و وفادار شما می شوند و این به معنی پیشرفت کافه و رستورانتان در همه ی زمینه ها مثل شهرت، درآمد و غیره است.

نتیجه

صرف هزینه ناچیز برای تهیه این سامانه، منجر به سبقت گرفتن شما از سایر رقبایتان می شود. استفاده از این تکنولوژی باعث افزایش مشتری، حفظ مشتریان وفادار و همیشگی می شود. همچنین از بسیاری کارها و سبک های قدیمی که منجر به صرف زمان و انرژی زیاد می شود، خلاص خواهید شد.

سامانه رس آپ آماده یاری به شما عزیزان، درباره این موضوع است. ما می خواهیم در پیشرفت کافه و رستوران شما کمک کنیم. برای اطلاع و آگاهی با سایر امکانات، نحوه کارکرد و تهیه این سامانه به صفحه لندینگ این سامانه در لینک زیر مراجعه فرمایید. هرگونه سوالی درمورد این موضوع داشتید، می توانید به آسانی و رایگان، مشاوره و پشتیبانی ۲۴ ساعته بگیرید.

صفحه لندینگ سامانه رس آپ

خیلی ممنون که تا آخر این مطلب با ما همراه بودید. می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را درباره کد QR و منوی دیجیتال سفارش غذا، در این مقاله به دست بیاورید. خوشحال می شویم نظرات، انتقادات و پیشنهاداتتان را درباره این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه