منوی دیجیتال، آیا نیاز است از منوی دیجیتال برای مشتری استفاده کنیم؟

منوی دیجیتال

آسایش من یا مشتری؟ ما می گوییم هر دو. همیشه به فکر آسایش مشتری هستید و آسانی کار برای خودتان مهم نبود ولی سامانه رس آپ به فکر شما نیز است. از منوی دیجیتال استفاده کنید تا آسایش مشتری و همچنین خود شما در رستوران و کافه بیشتر شود. در بخش پنل با امکاناتی که فراهم شده، سفارش گیری برای شما آسان تر خواهد بود و دردسرهای فراموشی، اشتباه بودن سفارش و کلی مشکلات دیگر رفع خواهد شد.

واقعا استخدام یک سالن دار خوب که حرفه ای و سریع باشد، کار چندان آسانی نیست. با برپایی منوی دیجیتال، سامانه ای دارید که مانند یک سالن دار حرفه ای هیچ گاه اشتباهی از او رخ نمی دهد، همزمان از همه سفارش می گیرد و خدمت گذاری می کند.

مزایای منوی دیجیتال

حال، مزایای منوی دیجیتال برای رستوران ها و تاثیر آن ها برای خدمات مشتری و عملکرد کلی رستوران ها را بررسی می کنیم:

بهبود تجربه مشتری

منوهای سنتی یا کاغذی در مورادی که می توانند نمایش دهند، محدود هستند، درحالیکه منوهای دیجیتال جذاب تر و تعاملی تر هستند. همچنین، تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بالا از آیتم های منو، توضیحات دقیق و اطلاعات تغذیه ای را نمایش می دهد. مشتریان می توانند از این اطلاعات برای انتخاب بهتر و لذت بردن از تجربه غذاخوری بهتر استفاده کنند.

همچنین، منوهای دیجیتال می توانند تجربه شخصی تری را ارائه دهند. مثلا، این سامانه می تواند توصیه هایی را براساس سفارشات قبلی مشتریان شما نمایش دهد یا آیتم های منو را که در بین سایر مشتریان محبوب هستند، نشان دهد. این به مشتریان کمک می کند تا گزینه هایی جدیدی را پیدا کنند که با سلیقه همیشگی آن ها مطابقت دارد یا غذاهایی که خیلی از مشتریان دوستش دارند، پیدا کنند.

افزایش فروش

تابلوهای منوی دیجیتال غذا می توانند فروش را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. چگونه؟

فروش متقابل: منوهای دیجیتال می توانند به تبلیغ یک آیتم جدید در منو کمک کنند و موارد افزودنی یا مکمل مانند نوشیدنی ها یا مخلفات را پیشنهاد کنند که می تواند ارزش کلی فروش را افزایش دهد.

جلب توجه: منوهای دیجیتال به دلیل استفاده از رنگ های روشن، انیمیشن ها و محتوای پویا به جلب توجه مشتریان به موارد خاص کمک می کنند و احتمال خرید را افزایش می دهند.

تبلیغ محصولات ویژه: منوهای دیجیتال به ایجاد حس فوریت نسبت به ویژه های روزانه و پیشنهادات با زمان محدود کمک می کنند. همچنین، مشتریان را تشویق می کنند تا آیتم های جدید را امتحان کنند و از تخفیفات ویژه بهره ببرند.

افزایش بهره وری

انتظار طولانی مدت برای سفارش می تواند برای بسیاری از مشتریان ناامید کننده باشد. یکی از بزرگترین مزایای منوی دیجیتال برای رستوران ها این است که می توانند سرعت و کارایی فرایند سفارش را بهبود بخشند. کیوسک های خود سفارش دهنده نرم افزار منو، یعنی کیوسک مواد غذایی ما، به مشتریان اجازه می دهد اقلام خود را انتخاب کرده و از منوی دیجیتال سفارش دهند.

این فناوری زمان انتظار را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و جریان کلی رستوران را بهبود می بخشد. همچنین، می تواند زمان های انتظار را نمایش دهد و به مشتریان تخمین بزند که چقدر باید برای سفارش خود منتظر بمانند.

منوی دیجیتال

مقرون به صرفه

با چاپ منوها خداحافظی کنید! چاپ منوها می تواند پرهزینه باشد، به خصوص اگر مرتبا به روزرسانی می کنید. در مقابل، منوهای دیجیتال را می توان به راحتی و به سرعت، به روز کرد و برای نمایش پیشنهادات تبلیغاتی و ویژه سفارشی کرد. این نه تنها به رستوران ها کمک می کند تا در هزینه های چاپ صرفه جویی کنند، بلکه ضایعات را نیز کاهش می دهد.

شاید برای شما هم پیش آمده که برای تغییر مدل منو و قیمت آیتم ها، هزینه اضافی برای چاپ و طراحی آن ها پرداخته اید. سامانه ما، تمام امکانات مربوط به تغییر قیمت، نام، رنگ و هزاران امکان دیگر را فراهم آورده تا شما راحت باشید.

ارتقای انعطاف پذیری و خلاقیت

منوی دیجیتال به شما این امکان را می دهد که درمورد سفارشی سازی انعطاف پذیرتر باشید. برای مثال، رستوران شما ممکن است هر روز منوی متفاوتی برای ناهار و شام یا پیشنهادهای متفاوت داشته باشد. از طریق تبلیغات و پیشنهادات سریع، راه های خلاقانه ای پیدا خواهید کرد تا منوی خود را مهیج تر کرده و فروش را افزایش دهید.

این به ویژه درمورد منوهای دیجیتالی صدق می کند. جایی که می توانید ویدیوهای خلاقانه سرآشپز خود را که یکی از غذاهای معروف خود را آماده می کند یا عکس های خوشمزه ای از آیتم های منوی خود را نمایش دهید. این نه تنها مشتریان را در زمان انتظار برای رسیدن غذا سرگرم می کند، بلکه بر انتخاب آن ها نیز تاثیر می گذارد.

سفارشات دقیق و قیمت شفاف

سامانه های منوی آنلاین به صورت شفاف، قیمت سفارش را هم برای صندوقدار و هم برای مشتری مشخص می کنند. همچنین، مانع از جلوگیری هرگونه اشتباهات محاسباتی شده و جزئیات غذاهای سفارش داده شده مشخص می شود.

منوی دیجیتال

راحتی برای مشتریان خارجی

بعضی از رستوران ها مشتریان خارجی دارند که ارتباط با آن ها نیازمند متخصص بودن در زبان های مختلف است. منوی آنلاین رس آپ، ۱۸ زبان بین المللی مهم را پوشش می دهد تا منو، قابل درک برای مشتریان خارجی باشد.

سازگار با محیط زیست

منوی دیجیتال به رستوران ها کمک می کند تا ردپای کربن خود را کاهش داده و تعهدشان را به پایداری نشان دهند. آن ها نسبت به منوهای چاپی سازگارتر با محیط زیست هستند. زیرا نیاز به کاغذ و جوهر را از بین می برد و میزان زباله تولید شده توسط رستوران را کاهش می دهد.

دیجیتالی شدن با منوی شما اجتناب ناپذیر است و برای شما و مشتریانتان هم راحت تر است. این تجربه مشتری را بالا می برد و به شما کمک می کند هزینه ها را کاهش دهید، فروش را افزایش دهید و اقلام خود را به بهترین شکل ممکن تبلیغ کنید.

خلاق باشید و منوی خود را غیر قابل مقاومت تر از همیشه کنید! ممنون که تا آخر این مطلب با ما همراه بودید. منتظر نظرات و انتقادات شما هستیم.

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه