چگونه یک طرح بازاریابی کافه بسازیم؟
در دنیایی که قرار است با زنجیره های بزرگی رقابت کنید، برای پر رنگ شدن به استراتژی های قوی بازاریابی نیاز دارید. در این مطلب، این استراتژیها برای افتتاح یک کافه جدید و ایجاد تبلیغات بازاریابی مداوم برای افزایش فروش را ارائه خواهیم داد. پس با ما همراه باشید.
ایده های بازاریابی برای کافه
استراتژی های بازاریابی آفلاین مثل تبلیغات و مشارکت های محلی
بازاریابی دیجیتال برای کافه ضروری است ولی استفاده از استراتژی های آفلاین را هم فراموش نکنید. برخی از استراتژی های آفلاین بازاریابی کافه شامل موارد زیر می باشد:
۱.ارائه تخفیف
۲.شرکت در اتاق بازرگانی محلی خود و رویداد های شبکه برای ایجاد شهرت تجاری
۳.درج آگهی در روزنامه
۴.استفاده از پست مستقیم برای ارسال کد تخفیف
راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی فیسبوک در شبکه های اجتماعی
ماهانه بیشتر از ۲.۹ میلیارد کاربر فعال در فیسبوک وجود دارد که آن را در جهان به یکی از محبوب ترین پلتفرم ها برای تبلیغ کنندگان تبدیل می کند. یک کمپین محلی ساده را با هدف قرار دادن برای هر کسی در ۱۰ تا ۱۵ کیلومتری کافه خود اجرا کنید.
اینفلونسر مارکتینگ یا بازاریابی تاثیر گذار
پیش بینی می شود که بازاریابی تاثیر گذار به صنعت ۱۶.۴ میلیارد دلاری گسترش بیابد. اگر می خواهید بر روی ایجاد صفحه خود در فیسبوک، اینستاگرام یا تیک تاک تمرکز کنید، داشتن یک استراتژی اینفلونسر مارکتینگ در افزایش فالوور ها و دیده شدن برند شما مؤثر و مفید خواهد بود.
استراتژی های بازاریابی مؤثر برای کافه های جدید کدامند؟
وقتی یک کافه جدید برای اولین بار راه اندازی می کنید، نکته مهمی وجود دارد. این که نام و نام تجاری کافه تان را به نمایش گذاشته و مطمئن شوید همیشه حضور آنلاین به روز داشته باشید. چگونه حضور آنلاین به روز داشته باشیم؟
پروفایل کسب و کار گوگل
داشتن این پروفایل اهمیت زیادی دارد و به ما این امکان را می دهد که:
_ به روزرسانی هایی را برای کاربران ارسال کنیم.
_ پست ها، پیشنهادات و رویداد ها را ایجاد کنیم.
_ به بررسی ها و سوالات پاسخ دهیم.
_ پیام، ارسال و دریافت کنیم.
آپلود عکس های جذاب از کافه خود
روی گرفتن عکس از فضای داخلی کافه و محبوب ترین های منوی خود تمرکز کنید. سپس بهترین آن ها را انتخاب و در صفحه خود آپلود کنید. عکس ها در فضای مجازی برای جذب مشتریان و کاربران، اهمیت زیادی دارند. هم چنین آپلود ساعات کاری و منوی کافه خود را فراموش نکنید.
استفاده از سئو
هدف از بهینه کردن کافه خود با استفاده از سئو، تا حد امکان آسان کردن یافتن مکان کسب و کارتان برای مردم است. مطمئن شوید که نام، آدرس و ساعات کاریتان در همه پلتفرم ها یکسان است. می توانید از کلمات کلیدی محلی هم در محتوا های خود استفاده کنید. این کلمات کلیدی حاوی عبارات خاص مکان هستند، مثل “کافه در ولیعصر”.
منتظر نظرات و کامنت های شما هستیم.
بدون دیدگاه