از منو دیجیتال استفاده کنیم یا نه؟ آیا برای مشتری نیاز هست ؟
آسایش من یا مشتری ؟
ما میگم هر دو
از منو دیجیتال استفاده می کنیم تا آسایش مشتری در رستوران و کافه بیشتر بشود ، همیشه به فکر آسایش مشتری بودیم و آسانی کار برای خودمان مهم نبود ولی سامانه رس آپ به فکر شما نیز هست با امکاناتی که فراهم شده در بخش پنل دیگر سفارش گیری برای شما از آب خوردن آسان تر خواهد بود و دردسر های فراموشی یا اشتباه بودن سفارش و کلی مشکلات دیگر رفع خواهد شد.
واقعا استخدام یک سالن دار خوب کار چندان آسانی نیست که حرفه ای و سریع باشد ، با برپایی منو دیجیتال ، سامانه مانند یک سالن دار حرفه ای که هیچ وقت اشتباه از او رخ نمی دهد و همزمان از همه سفارش می پیذیرد و خدمت گذاری می کند
سفارشات دقیق و قیمت شفاف
سامانه های منو های آنلاین به صورت کامل قیمت سفارش را هم برای صندوق دار و هم برای مشتری به صورت شفاف مشخص می کنند و مانع از جلو گیری هر گونه اشتباه های محاسباتی می شود و همچنین جزئیات غذا های سفارش داده شده نیز مشخص می شود.
مشتریان خارجی
بعضی از رستوران ها میهمان و مشتریان خارجی دارند که ارتباط با آنها نیازمند متخصص بودن در زبان های مختلف است ولی منوی آنلاین رس آپ ۱۸ زبان بین المللی مهم را پوشش می دهد تا منو قابل درک برای مشتریان خارجی باشد.
صرفه جویی در کاغذ
شاید برای شما هم پیش آمده که برای تغییر مدل منو و قیمت آیتم ها هزینه اضافی برای چاپ و طراحی آن ها پرداختید حالا دیگر متفاوت است سامانه ما تمام امکانات مربوط به تغییر قیمت ، نام ، رنگ و هزاران چیز دیگرفراهم آورده تا شما راحت باشید.
و کلی موضوع دیگر مانند کرونا وجود دارند که استفاده از منو های آنلاین را اصولی و مهم می کند.
و هم چنین تجاربی که ما در تست این سامانه به دست آوردیم کاملا مهم بودن این موضوع را صدق می کند.
ممنون که تا آخر این مطلب با ما بودید منتظر نظراتتون تو کامنت زیر هستیم.
بدون دیدگاه